NOTIS

Mahu iklankan perniagaan anda.. meh klik SINI

Habibah Yahya's Facebook profile Create Your Badge

Disclaimer : Semua penulisan perkongsian disini adalah hakmilik terpelihara Keluarga Ibu3A, sila mohon izin sekiranya ingin copy paste dan kreditkan link ke blog ini. Penulisan yang diambil dlm bentuk copypaste untuk tujuan perkongsian akan saya sebut sumbernya. Ketahui hak anda sebagai penulis blog.

Jumaat, Januari 23, 2009

Home » » Taaruf

Taaruf

quote Pictures, Images and Photos


Ini adalah pertama kali teman nulih di blog "Menyibuk ajer..". Di blog ini ler nanti teman akan menyibuk hal-hal orang-orang di luor saner, samada teman kenay depa @ teman tak kenay langsung. Tapi teman nulih idak le sebab sesuka nak menaya @ nak burukkan peribadi orang @ sajer gatey nak cari pasey.

Teman ni rakyat marhain ajer.. walau buat masa ini teman hanya bermukim di rumah 24 jam.. tapi tetap seorang anak bangsa yang masih mempunyai semangat 'Anak Kecil Main Api'. Teman ni bukan saper-saper, memang tak saper-saper pun. Sebab sekarang ni teman takde kojer tetap, kojer tetap teman sekarang adalah berada di rumah bersama-sama anak-anak.. sambil mengurus aper-aper yang patut. Kalo dedulu tu ade ler berpangkat sikit. Sikit ajer la, idok ler sampey orang nak tabik hormat kat kita, tapi kalo terserempak dengan operator-operator pengeluaran tu.. ade le juga depa tunduk hormat sambil panggil teman, Puan. ish, bukan Puan yang macam citer Gerak Khas tu. Tapi sekarang ni panggilan tetap teman adalah Ibu & Yong. Ibu - anak-anak yang panggil. Yong - adik-adik yang panggil.

Teman ni yang bebenornya tak reti nak menyebuk, tapi sengaja belajor nak buat-buat menyebuk. Insya Allah teman akan cuba menyebuk dengan hati yang 'suci murni'.. macam kata poster tu, bior le yang indah-indah ajer datang dari hati. Betui ke tafsiran teman ni.. ?!


Terimakasih pada yang sudi membaca & berkunjung ke Menyibuk ajer..




Anda tahu LMFAO tu apa? Terima kasih sudi membaca entri ini. Alang-alang dah baca, komen lah yer.. nanti senang kakyong nak balas jejak. Jangan serik singgah sini lagi.

Amira Studio
0 Comments
Comments