NOTIS

Mahu iklankan perniagaan anda.. meh klik SINI

Habibah Yahya's Facebook profile Create Your Badge

Disclaimer : Semua penulisan perkongsian disini adalah hakmilik terpelihara Keluarga Ibu3A, sila mohon izin sekiranya ingin copy paste dan kreditkan link ke blog ini. Penulisan yang diambil dlm bentuk copypaste untuk tujuan perkongsian akan saya sebut sumbernya. Ketahui hak anda sebagai penulis blog.

Sabtu, Februari 21, 2009

Home » , » Buat seorang sahabat

Buat seorang sahabat


Maaf
, hari ni kakyong rindui seorang sahabat, jadi layan ajer lah en3 ni yer..



Quote Pictures, Images and Photos


sahabatku,
telah bertahun ku simpan gundah ini
hakikatnya aku amat rindui kamu
betapa selama ini aku berlagak
seolah-olah aku tidak kesah bila kamu menyepi



Sad love quote Pictures, Images and Photos


sahabatku,
puas aku menelek salah silap ku
adakah aku teralpa dalam persahabatan
adakah aku terlalu mashyuk dengan kehidupan baru
adakah kamu rasa terabai lalu pergi dari hidup aku

a sad quote Pictures, Images and Photos

sahabatku,
aku sedih.. bila kamu tidak jawab emailku
tidak membalas bila aku menyapamu di YM
kamu seolah tidak mahu aku lagi
hatta nombor telefon kamu juga sudah bertukar

sad Pictures, Images and Photos

sahabatku,
aku ingin sekali jumpa kamu
aku ingin anak-anakku kenal kamu
Inilah sahabat ibu
sahabat berkongsi suka-duka
tidak sudi kah kamu memeluk & mencium anak-anakku


quote Pictures, Images and Photos

sahabatku,
hanya kerana aku seorang isteri & kamu tidak
tidak bermakna kau harus jauhkan diri
aku ingin kita gembira & bahagia seperti dulu


sad quote Pictures, Images and Photos

sahabatku,
Ini lah yang sentiasa aku doakan buat kamu
jodoh itu rancangan Allah
usah jauh dari aku hanya kerana alasan itu
aku ni sahabatmu yang rindui kamu.






Anda tahu LMFAO tu apa? Terima kasih sudi membaca entri ini. Alang-alang dah baca, komen lah yer.. nanti senang kakyong nak balas jejak. Jangan serik singgah sini lagi.

Amira Studio
3 Comments
Comments

3 comments

21 Feb 2009, 5:40:00 PTG

Sabor le yong,
Bersangka baik mungkin penawar,
Mungkin enset dia rosak,mngkin sahabat yong tu bz nak layan YM,mungkin dia ada masalah...??

Kalu dia betol2 majuk,kena pandai2 la pujuk..
;-)

22 Feb 2009, 12:38:00 PG

hoho~ xpe kak yong.. mgkin kawan 2 perlukan masa tuk bersendirian.. xpun die bz dgn sumtng.. akak sabar k.. (: kawan yang baik akan dtg mencari kita xkre masa.. cume kesabaran yang menguji tempoh penantian kite..hehe~

22 Feb 2009, 12:41:00 PTG

salam

maymot ~ yer la, memang selama 3 tahun ni cuba sgt2 utk bersangka baik.. tp kita ni manusia biasa.. kakyong ni jenis tak pandai memujuk.. tapi cuba utk bercakap dgn dia, call di opis, dia takde.. bila nampak dia online.. bila di tegur, nak tak nak jer jwb.. lepas tu terus offline.. harap2 semua nya baik2 utk dia..

ayuni ~ tu ler dik.. dah 3 tahun lebih menanti ni... moga2 Allah tunjukkan kebenarannya.. mungkin kakyong yg ade buat salah kot..

Catat Ulasan