NOTIS

Mahu iklankan perniagaan anda.. meh klik SINI

Habibah Yahya's Facebook profile Create Your Badge

Disclaimer : Semua penulisan perkongsian disini adalah hakmilik terpelihara Keluarga Ibu3A, sila mohon izin sekiranya ingin copy paste dan kreditkan link ke blog ini. Penulisan yang diambil dlm bentuk copypaste untuk tujuan perkongsian akan saya sebut sumbernya. Ketahui hak anda sebagai penulis blog.

Jumaat, Februari 24, 2012

Home » , » MInggu yang sibuk dan blog yang terpinggir

MInggu yang sibuk dan blog yang terpinggir



Salam bahagia,

Salam hari Jumaat yang penuh barakah.. semoga kawan-kawan semua  dalam rahmatNya dan selalu dilimpahi kebahagiaan.

3 minggu di bulan Februari ini telah berlalu dengan mode saya yang selalu sibuk tak menentu.. blog ini juga terpaksa dipinggirkan seketika, dek kerana kesuntukan masa, saya tak dapat untuk blogwalking/berkunjung balas ke blog kawan-kawan. Actually bukan blog ini sahaja, bahkan blog yang di sana pun sama. 

Saya ada juga update entri, tapi semua nya mode - buat entri dan tinggal. Kesian. 

Insya Allah, saya ni pelan-pelan cuba untuk pick-up balik dengan 2-2 blog ni. 







Saya sekarang ni banyak spend masa di 'kedai online'.. setahun lebih saya stop niaga online.. 





Tahun ni Insya Allah, cuba lebih fokus dan nak menambah ilmu baru dalam hal perniagaan online ni.. banyak lagi yang perlu di 'teroka' dan dipelajari, terutama ilmu tentang pemasaran ni.


ohya.. jemput lah singgah ke Kakyong's shoppe yer..


Masih ada banyak produk yang belum sempat saya bawa 'masuk' dalam kedai. Jemput lah singgah ke kedai.. JIka ada yang mencari kain lampin (cloth diaper) boleh la cari saya.. Untuk belian lebih 5 pcs, boleh  PM/inbox saya di FB untuk dapatkan 'best price' . 


Terkejar-kejar (membahagi masa) untuk aktivti lain juga.. seperti menguruskan hal rumahtangga, aktiviti  pembelajaran anak-anak, juga kerja-kerja online yang lain seperti customize blog, support kawan untuk contest dan saya pun ada banyak GA yang nak contest, cuma masa jer yang kesuntukan.


Sepanjang minggu ini saya membahagi masa online : antara kedai online dan support PuanBee untuk contest gadget impian. Letih juga yer nak tolong kawan menambah markah/point.. memang sepanjang minggu ni masa saya banyak melepak di blog Denaihati (dari 18 Feb hingga lewat malam tadi 23 Feb 2012).. cuba memberi komen sebanyak-banyaknya untuk Puanbee. Alhamdulillah, pagi ni saya jengah.. jumlah komen sebanyak 3,796.. saya harap Puanbee dapat menjadi 5 peserta finale.. 

Hari ni Insya Allah, saya masih melepak di blog Denaihati lagi.. kali ini nak support Yanmie dan MJ pulak... 


Saya masih menerima tempahan untuk kerja customize blog. Cuma saya ambil masa sikit untuk siapkan, tapi jika kena dengan masa saya tengah free, saya boleh siapkan dalam tempoh 2 jam, provided empunya blog tidak terlalu cerewet.  hehehe... winking 


P/s
Terima kasih pada kawan-kawan yang masih setia berkunjung dan meninggalkan komen.. saya sangat terharu dan sayang kome semua ketat-ketat... sabor yer.. nanti saya dah 'bertenang' saya akan berkunjung seperti dedulu..



salam kasih sayang dan selamat berhari minggu,
.



Anda tahu LMFAO tu apa? Terima kasih sudi membaca entri ini. Alang-alang dah baca, komen lah yer.. nanti senang kakyong nak balas jejak. Jangan serik singgah sini lagi.

Amira Studio
14 Comments
Comments

14 comments

24 Feb 2012, 10:41:00 PG

bukan mudah nak handle semua benda dlm satu masa kan..
saya pun dah slow motion dah..
2 mlm dlm seminggu dah ada xtvt offline..hjg minggu tak yah citer la...

24 Feb 2012, 10:52:00 PG

saya pun sama, cuba juga blogwalking ke blog teman - teman, sambil support peserta contest gadjet impian

24 Feb 2012, 11:07:00 PG

Ambillah masa k yong. Setiap org ada down time nya. Kita bukan robot yang boleh buat semua benda dlm satu masa. Tinggal tekan butang ON aje

24 Feb 2012, 1:46:00 PTG

gud luck k.yong dlm apa jua bidang yg akak ceburi.. :)

24 Feb 2012, 1:53:00 PTG

sama la Kak Yong... blog tenggelam timbul sbb kesihatan.... InsyaAllah dah ok semuanya akan kembali aktif seperti biasa

24 Feb 2012, 4:30:00 PTG

Rajin kakyong ni tau! Apa pun good luck untuk apa jua yang akak lakukan ya...

24 Feb 2012, 5:00:00 PTG

sy mmg tak sempat nak support bee,hari tu bercuti balik kmpg mmg tak online.kesian bee..tp takpe..ramai tu yg support beliau..:)

26 Feb 2012, 5:01:00 PTG

Salam Kakyong,
takpe Kakyong, buat mana yg penting dan patut dulu.

27 Feb 2012, 11:13:00 PG

Kakyong, adat kehidupan kan..ada masa sibuk sgt dan ada masa kita leisure je..hehe~ yg penting kesihatan sentiasa baik..tu tak ternilai kan?

27 Feb 2012, 4:39:00 PTG

gitule Hanie Kakyong... juggling byk benda sekaligus... mane dgn anak lg,kerja rumah lagi...

erm...nmpknye kedai online kkyong akan aktif smulalah ye?

27 Feb 2012, 4:45:00 PTG

@MamaYatie memnag betul yatie... awal2 ni memang perlu nak fokus pd kerja2 tu dulu... tu yg bila selesai target, sedor2 hari dah lewat petang.. memang tak sempat nak BW...

27 Feb 2012, 10:22:00 PTG

@kimmie lega dah kan.. contest gadget pun dah due... kalo tak jenuh la dok berpantun jer..

27 Feb 2012, 10:52:00 PTG

@Mama Adam terima kasih mama adam... skrg ni pun masih lagi mencatu2 masa..

27 Feb 2012, 11:01:00 PTG

@ct rahani terima kasih ct.. Amin

Catat Ulasan