NOTIS

Mahu iklankan perniagaan anda.. meh klik SINI

Habibah Yahya's Facebook profile Create Your Badge

Disclaimer : Semua penulisan perkongsian disini adalah hakmilik terpelihara Keluarga Ibu3A, sila mohon izin sekiranya ingin copy paste dan kreditkan link ke blog ini. Penulisan yang diambil dlm bentuk copypaste untuk tujuan perkongsian akan saya sebut sumbernya. Ketahui hak anda sebagai penulis blog.

Sabtu, Mac 31, 2012

Home » , » Komen dan menangi "magic bowl" - [UPDATE]

Komen dan menangi "magic bowl" - [UPDATE]



SAYA AKAN TUTUP SEBAIK CUKUP 50 ORANG YANG KOMEN.



Salam bahagia,


Sudah beberapa hari tak dapat nak update blog... tak sempat nak mengadap dan menaip dan memikir nak cerita tentang apa..


Btw, untuk peserta Contest Ibu Sihat Anak Riang - sila baca n3 >>> Cadangan penilaian untuk contest ibu sihat anak riang


Saya akan KICK OFF penilaian nya secepatnya hari Isnin, 5 Mar 2012. Saya juga minta maaf sebab tak sempat lagi nak jelajah ke blog semua peserta yang join bahagian contest.. masa sekarang ni agak padat.. MAAF.



Ini adalah giveaway spontan... sekadar meraikan kegembiraan saya untuk berita ini. [sila klik & baca, jika nak tahu lah]






Semua kawan-kawan dijemput untuk sertai giveaway ni... mudah ajer

  • LIKE page Kakyong's shoppe
  • tak perlu buat entri, hanya tinggalkan di kotak komen "saya nak menang magik bowl kerana..." sila isikan tempat kosong yer.. 
  • tinggalkan juga nama blog anda
  • juga link FB id , jika tak ada, tak apa., tak wajib pun, tapi jika ada, senang kakyong nak contact.

Sesimple itu ajer...


Giveaway akan berlangsung dari 3 Mar sehingga 17 Mar 2012, 11 malam (kotak komen n3 ini akan di'lock' pada masa tu yer..)  sehingga cukup 50 penyertaan.


Tertakluk kepada 50 penyertaan.. jika kurang, giveaway ini akan terbatal dengan sendirinya.. jadi jika anda ingin menangi magik bowl ni.. ajak kawan2 join sekali yer..


Pemenang ditentukan melalui cabutan bertuah.



SENARAI KAWAN-KAWAN YANG JOIN :


Anda tahu LMFAO tu apa? Terima kasih sudi membaca entri ini. Alang-alang dah baca, komen lah yer.. nanti senang kakyong nak balas jejak. Jangan serik singgah sini lagi.

Amira Studio
26 Comments
Comments

26 comments

3 Mac 2012, 8:06:00 PTG

saya join.

saya nak menang magik bowl kerana ianya unik n saya nk memilikinya. :)

http://suhadarazman.blogspot.com

3 Mac 2012, 10:34:00 PTG

"saya nak menang magik bowl kerana saya rasa ianya lain dari yg lain dan tak pernah lagi dengar magic bowl yg unik ni..

http://mylovely-fieda.blogspot.com

id fb : fieda rafli

4 Mac 2012, 6:15:00 PTG

yg ada baby cpt2 join....

4 Mac 2012, 8:55:00 PTG

saya nak menang magic bowl kerana ianya sangat cute..tak pernah tengok lagi selama ni...1st time tengok...teruja sangat

http://zitaomar.blogspot.com

id fb : datuk seri eita omar

5 Mac 2012, 9:29:00 PG

salam..
nak join..
1) dah like page kak yong shoppe
2)saya nak menang magik bowl kerana ia sanggat sesuai dengan kerenah anak2 saya yang lasak, bole membantu sy drp makan dlm bowl jatuh kebawah.. saya nak!!

3) ni koemn nye...nama blog :http://faryza27.blogspot.com/
4) id fb : nor fariza

5 Mac 2012, 3:27:00 PTG

saya nak menang magik bowl kerana saya sentiasa mempunyai anak-anak kecil di rumah ini di mana situasi menumpahkan makanan agak kerap berlaku.Jadi dengan adanya magic bowl ini, masalah rumah bersepah dengan makanan tertumpah dapat diatasi

blog; http://ummihanie.com

FB ID: Annisa Azmier

5 Mac 2012, 4:34:00 PTG

@NzA hehhe.. yer betui kak... anak yg besor 3-5 tahun pun boleh...

5 Mac 2012, 4:52:00 PTG

saya nak menang magic bowl ini sebab saya seorang yang agak mementingkan kebersihan dan saya ingin anak saya untuk pandai menjaga kebersihan jugak macam yang pernah saya cerita dalam entry ini --> http://yatiechomeyl.blogspot.com/2011/03/implementing-cleanliness-habit-to-our.html


kalau saya menang magic bowl ini, anak saya pasti akan lebih memahami erti menjaga kebersihan dgn lebih efisyen lagi ;)

BLOG: http://yatiechomeyl.blogspot.com/

5 Mac 2012, 11:03:00 PTG

saya nak menang magic bowl kerana saya nak hadiahkan Aiman sebuah magika dalam santapannya. Sempena harijadinya 20Mac nanti, Aiman tak perlu lagi kutip makanan yg bertaburan..:)

fb id : Noor Murni

http://www.puankutu.com/

TQ..

8 Mac 2012, 4:55:00 PTG

saya nak menang magik bowl kerana

Bersukacita di atas awan,
Pergi sana, perlulah naik,
Keunikannya begitu menawan,
Dengan kegunaan yang baik,

Magic bowl sesuai untuk kanak-kanak,
Makan pun mesti penuh nikmat,
Kalau menang, pasti anak buah nak,
Sebab itulah, saya nak teramat-amat!

Anak buah saya sangat nakal,
Pasti makanan semua bersepah,
Dengan Magic Bowl yang dipakai,
Pasti ibunya tak lagi menyampah :p

Menanagis-nangis Si anak Nadia,
Sebab makanannya jatuh begitu saja,
Kebersihan terjamin, hidup bahagia,
Semoga Magic Bowl menjadi milik saya! :)

9 Mac 2012, 2:42:00 PTG

@Joel Leslie comel la joel.. suka dgn pantun2 mu ini.. ;)

11 Mac 2012, 6:04:00 PTG

hah magic bowl?? nak..nak..

saya nak menang magik bowl kerana cam menarik je bowl ni, 1st time dengar magic bowl kalau la menang kan best

http://lelord-mamanajlaa.blogspot.com/

id fb : Lela Lelord

11 Mac 2012, 6:45:00 PTG

Saya nak magic bowl kerana saya tak perlu lagi mengutip makanan2 yang disepahkan oleh anak saya..:)

http://honeysour00.blogspot.com

id FB : Ana Lyana

12 Mac 2012, 11:05:00 PG

saya nak menang magic bowl kerana saya percaya bila anak-anak menggunakan bowl ini sewaktu kami berada dalam kenderaan, masalah makanan bertaburan dalam kereta dapat diselesaikan. Insyaallah, Papa pun tak perlu lagi vakuum kereta dengan kerap. :-)

FB: Norhayati Binti Abdullah
Url:http://dis-mysimpleworld.blogspot.com

14 Mac 2012, 4:28:00 PTG

saya nak menang magic bowl kerana nak jadikan hadiah kepada anak sedara saya yang comel :)

FB ID: rusazziana ahmad

blog:http://mylifemyprimaryplan.blogspot.com

saya join juga :D

15 Mac 2012, 11:57:00 PG

ok teman pun nak join gak..
1) dah like Kakyong's shoppe di fb
2) teman nak menang magik bowl kerana inilah kali pertama teman menyertai GA yang tidak perlu buat entri kot idakler teman... ooo tak benonyer teman suka bebeno benda-benda unikni dapat pulak yang bermanfaat gini lagiler best kalau menangkan....
3) cho zila
4)cho zila

20 Mac 2012, 7:20:00 PG

saya nak menang magic bowl kerana saya suka ngan designnya yg cute..

fb : cikpuanhady

http://www.ceritaindahkami.com/

20 Mac 2012, 3:55:00 PTG

nak join gak ye kak yong..

saya nak menang magik bowl kerana saya boleh bagi pada anak sedara saya yang cute..magic bowl pun cute!

ID FB: Nur Ashikin Ramli

ekinashikin.blogspot.com

20 Mac 2012, 5:11:00 PTG

Bib,

kali ni nak join gak

saya nak menang magik bowl kerana nak menyenangkan masa makan untuk Firas yang sekarang dah suka nak berdikari makan sendiri....mesti Firas teruja makan dalam magic bowl nih

ID FB : Ina Hashim
http://ourdreamsoflife.blogspot.com

24 Mac 2012, 5:21:00 PTG

nak join

Saya nak menang Magic Bowl kerana

Seberang sungai melalui titi
Titi diperbuat oleh Pak Sabri
Rupa yang unik menawan hati
Bahagianya jika milik sendiri

Rupa yang unik menawan hati
Bahagianya jika milik sendiri
Si kecil girang tentunya pasti
Pasti dikeleknya ke sana ke mari

Si kecil girang tentunya pasti
Pasti dikeleknya ke sana ke mari
Tak sabar menunggu tak sabar menanti
Mungkinkah ada tuahnya diri

Tak sabar menunggu tak sabar menanti
Mungkinkah ada tuahnya diri
Komen diberi seikhlas hati
Magic Bowl boleh jadi penyeri

Komen diberi seikhlas hati
Magic bowl boleh jadi penyeri
Terima kasih daun ati-ati
Beri peluang Dieyna menyelit diri.

web : http://wardahilmu.blogspot.com/

id fb : DAYANA BINTI BAHAR

28 Mac 2012, 9:21:00 PG

Salam Yong..cantik magic bowl tu! :D

Saya nak menang magik bowl kerana...bkn k.atie nak guna lar(dh tua..xyah magic bowl..hihi) tp klu dpt la nk bagi kat anakbuah k.atie yg umo 9 bulan tu.payah nooo klu nak bagi dia makan..mana tau kot2 dpt magic bowl ni,tekun dia menjamu selera!

28 Mac 2012, 3:00:00 PTG

saya nak menang magic bowl..sungguh unik dan cantik.alangkan bahagia kalau dapat memilikinya

http://mak3hero.blogspot.com

28 Mac 2012, 7:59:00 PTG

salam..

saya nak menang magik bowl kerana ni 1st time saya drg pasal magic bowl nie dah terus berkenan..hehee..

http://snowygirl-syuhada.blogspot.com/

1 Apr 2012, 9:39:00 PTG

kakyong dah update nama dlm n3 ini juga.. jemput singgah tgk no bertuah masing2 yer...

dah ade 20 nama.. tunggu 1 minggu lagi.. kalo tak de penambahan.. kakyong akan tutup. :)

terima kasih pada yg sudi join..

2 Apr 2012, 1:23:00 PG

jemput join GA Dieyna pula,Wardah-Persona GA Fever

9 Apr 2012, 9:03:00 PTG

saya nak menang magik bowl kerana saya tertarik dgn produk ni n saya rasa ia sgt2 sesuai untuk anak saya, si alisha... nanti takdalah bersepah2 rumah saya..hihii

id fb : zarina tazari

Catat Ulasan