NOTIS

Mahu iklankan perniagaan anda.. meh klik SINI

Habibah Yahya's Facebook profile Create Your Badge

Disclaimer : Semua penulisan perkongsian disini adalah hakmilik terpelihara Keluarga Ibu3A, sila mohon izin sekiranya ingin copy paste dan kreditkan link ke blog ini. Penulisan yang diambil dlm bentuk copypaste untuk tujuan perkongsian akan saya sebut sumbernya. Ketahui hak anda sebagai penulis blog.

Khamis, Disember 01, 2011

Home » , , » Beralih arah

Beralih arah



Salam bahagia,



saya jumpa kat google



Mulai hari ini, saya akan menulis n3 di sini pula... memandangkan blog kakyong72.blogspot.com pun dah semakin sesak.. yer lah tu... hihiii   happy

Yang sebenarnya, saya nak memudahkan kawan-kawan blog untuk meninggalkan komen, sebab di blog sana tu.. kotak komen nya kejap ada kejap tak mahu keluor.. biasalah guna kotak komen intensedebate tu kan..

Nak dibuang kotak komen tu sayang lah sangat nya.. sebab saya sudah guna sejak bulan May 2010.. jika saya buang maka semua komen2 kawan-kawan takkan dapat dibaca lagi.. huhuu... tak best lah kan..

Lagipun, blog yang itu telah saya menten selama hampir 3 tahun.. jadi saya ingat saya nak beralih-arah ajer lah.. saya aktif kan ajer blog yang sedia ada nih. winking

KOnon-konon nya membuat penjenamaan semula blog ibualiya.blogspot.com ni... dah lama juga saya biarkan bersawang.. 


Semua n3 baru ini adalah kesinambungan dari kesah-kesah dar blog kakyong72.blogspot.com


Saya harap lepas ni, mudah lah kawan-kawan nak tinggalkan komen. 


JIka ada yang nak UNFollow blog yang sana pun tiada masalah pada saya.. cuma saya tetap buka blog yang sana untuk umum, cuma tiada lah lagi update n3 baru di sana.


Saya sebenarnya belum habis customize blog ini... bloglist belum update lagi, dan banyak lagi lah yang perlu saya buat untuk blog ini.. tapi blog ini dah mula aktif dan akan terus aktif.. 


JIka ada masalah dengan komen , saya tak check lagi ade word verification atau tidak, sila beritahu yer.. cuma saya nak ingatkan kotak komen tu memang saya moderatekan.. jadi jangan risau jika komen tak keluor.. nanti bila saya online saya akan semak semua komen dan publish.




salam kasih sayang,

..



Anda tahu LMFAO tu apa? Terima kasih sudi membaca entri ini. Alang-alang dah baca, komen lah yer.. nanti senang kakyong nak balas jejak. Jangan serik singgah sini lagi.

Amira Studio
23 Comments
Comments

23 comments

1 Dis 2011, 12:44:00 PTG

akan ke sini selalu kakyong... lebih mudah nak tinggalkan komen pasni.

add to bloglist izan juga!

*ada word verification....

1 Dis 2011, 2:10:00 PTG

@Izan Ishak terima kasih Izan.. Insya Allah.. nanti kakyong update bloglist.. hari ni x sempat lagi.. byk juga nak buat nih...

1 Dis 2011, 4:20:00 PTG

oh begitu ceritnya ye kkyong ...

hanie pun byk blog tp xmmpu nk menten sume ... kne pk semula ape nk wat dan betul2 leh menten ...

welkem back to diz blog ;)

1 Dis 2011, 5:42:00 PTG

Betul tu kakyong, myra kekadang nak drop komen takleh..

Tp takpe sekali sekala bertukar angin dgn jenama baru, mana tau blog ni lg mantap :)

1 Dis 2011, 5:44:00 PTG

selamat berpindah ke rumah baru...

1 Dis 2011, 11:27:00 PTG

@Ummi Hanie kakyong ni malas nak campur aduk hal keluarga & hal2 yg kurang personal.. tu yg menten 2 blog nih..

memang kena rajin sikit la.. walau sebenarnya x dpt nak berlama-lamaan pun.. tp mood blogging memang dah MARI... hihiiikk

1 Dis 2011, 11:28:00 PTG

@Myra Jay hehhehh... MJ, tgk kerajinan jugak.. kalo rajin, buat n3 & BW.. Insya Allah boleh mantap.. mcm MJ., ramai kawan.. ;)

1 Dis 2011, 11:29:00 PTG

@ieda terima kasih kak.. ;)

1 Dis 2011, 11:32:00 PTG

kak yongggg ;)

1 Dis 2011, 11:46:00 PTG

wah ada penjenamaan semula tu.. =)
so nanti2 saya dtg singgah sini selalu ye..

2 Dis 2011, 12:16:00 PG

@ummu muhammad ;) mai lah komen selalu ya.. pasni..

2 Dis 2011, 12:17:00 PG

@Bardbookakyong pun dah lama tak singgah blog berdboo juga.. tak tau perkembangan pun.. last masa tu bardboo pregnant rasanya.. :p
ni pun mood berblog baru nak UP..

3 Dis 2011, 1:08:00 PG

heee...myra datang singgah sini (^_^)

3 Dis 2011, 9:07:00 PTG

suka3x... dan suka kotak komen kak yong yg ni... cantik..

3 Dis 2011, 10:01:00 PTG

itulah kakyong sy selalu kecewa sbb tak dpt komen entri kak yong..:)

nti kena tukar link kt bloglist..:)

3 Dis 2011, 10:40:00 PTG

@✿ Myra ✿ terima kasih myra... jgn lupa masukkan link blog ni dlm bloglist ya

3 Dis 2011, 10:41:00 PTG

@SYaMiLa terima kasih sya.. ni lah tak habis godek2 lagi..

3 Dis 2011, 10:42:00 PTG

@Puan Kutu Insya Allah, lepas ni tak kecewa lagi dah..

14 Dis 2011, 5:57:00 PG

kakyong, nape ngan intensedebate tu? saya baru je pasang..bnyk prob ek? alahai..baru aje nak guna..tapi smart la kotak komen kakyong ni..ada tutorial dak?

14 Dis 2011, 5:58:00 PG

oh ya, me dah letak blog kakyong kat bloglist..

14 Dis 2011, 1:04:00 PTG

@cikpuanhady owh, thanks Has

14 Dis 2011, 1:07:00 PTG

@cikpuanhady

ada pro n con guna intensedebate ni.. yg best kita boleh terus reply BW>.

con nya.. dia sellau lambat loading, tgk pd kelajuan internet.. jd ramai x leh nak tinggalkan komen..

kakyong dah guna intensedebat selama 1 tahun 6 bulan.. sayang nak patah balik guna kotak komen blogger utk blog sana.. sbb nanti x leh baca dah semua komen2 yg setahun lebih tu..

28 Feb 2012, 11:18:00 PTG

salam yong..selamat berpindah ke umah 'banglow' lak...

Catat Ulasan